Senaste nytt

Promo awards i Air France La Première (Första Klass)

Det är ju faktiskt löjligt hur mycket jag flög innan jag bytte jobb. Riktigt synd att EB inte har roll-over såsom FB har. Då hade jag inte behövt flyga på 3 år eller så och ändå behållit EBG.
Om du skaffar Aegean Miles&Bonus Gold behöver du inte heller att flyga 3 år eller så. ;)

Jag saknar att inte behöva fundera över hur jag ska återkvalificera mig till mina FFP, inte själva resorna till Afrika. :)

Det är ju faktiskt löjligt hur mycket jag flög innan jag bytte jobb. Riktigt synd att EB inte har roll-over såsom FB har. Då hade jag inte behövt flyga på 3 år eller så och ändå behållit EBG.

Felet kanske var att inte satsa på Flying Blue från början istället för Eurobonus?
Platinum for life och du hade inte behövt flyga alls under resten av livet. ;)

Last edited:
Felet kanske var att inte satsa på Flying Blue från början istället för Eurobonus?
Platinum for life och du hade inte behövt flyga alls under resten av livet. ;)

Näe, felet var att satsa på FB. Skulle ha gått på BAEC istället inser jag nu.

Vad är vitsen med guldkort om man inte flyger.... :rolleyes:
Det ena kommer med det andra.

Jag flyger fortfarande och kommer nog att fixa både BAEC Gold och EBG utan allt för stora problem. Men det är inte som tidigare, då jag flög 300k miles eller mer per år. Då behöver man ju inte fundera på hur man ska kvalificera sig, det är mer en fråga om ifall det tar 1 eller två månader per program.

Toppen