Senaste nytt

Program för BusinessClass.se Julavslutning 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Qatar har säkert baktanken att de kan bli populära här när de kommer med i OW... Hade jag fortfarande flugit ner till afrika i tid och otid så hade jag gillat dem skarpt när de blir integrerade i OW, men det hade inte skadat att de visat upp sig lite mer först.

Lite udda med Qatar som sponsor. Var inte Aegean instresserade? Dom har ju så många premiumkunder på detta forum :D
Hoppas ni får trevligt, blir för många julbord för mig (om det nu kan bli det).

Vi kanske får med Aegean nästa år, då har bolaget iaf en linje till Sverige;)

Jag skulle tycka det vore riktigt intressant om man kunde få representanter för de tre allianserna att komma och prata om deras tänk kring hur de expanderar etc. Nu menar jag alltså någon som kommer från *A/ST/OW och inte bara representerar ett flygbolag ur dem...

Har ingen aning om hur mycket de är ute och pratar eller hur stora dessa organisationer egentligen är, men intressant vore det.

Imorgon vid den här tiden packar jag ihop grejerna och tar på mig kostym. Jag bryter mot dresscode men jag ska ju hålla inledningstalet och har hål i mina favoritjeans :)

Misstänker att man är på rätt bra humör vid 18.30 tiden imorgon, då är presentationerna avklarade och det är få grejer som kan gå fel. Den där första ölen vid julbordet kommer smaka gott!

Jasså! Du tänker bryta mot dresscode! Och jag som har gått och våndats över vad jag ska ha på mig som passar bra för tillfället och kvalar in som smart casual.

Har överlevt gårdagens julbord och känner mig förvånansvärt pigg idag, dags att börja ladda för julbordet imorgon snart.
Det får nog bli någon "julwhisky" att leka med ikväll :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen