Diamond-in-the-ruff
Medlem
Verkar inte ha startat från VIE ännu.Jag försöker lokalisera FR9889 som ska flygas med RYR34DT.
Verkar inte ha startat från VIE ännu.Jag försöker lokalisera FR9889 som ska flygas med RYR34DT.
Om jag söker efter FR9889 i FR24 så kommer den upp direkt. Påväg från VIE till CPH nu och ankommer CPHJag försöker lokalisera FR9889 som ska flygas med RYR34DT. Jag har provat med Android Chrome i mobilläge, Android Chrome i desktopläge och nu har jag installerat Android-appen, men jag kan inte hitta flygplanet på kartan. Har flygplanet gått upp i rök eller hur gör man för att se planet på kartan? Förr i tiden brukade jag googla på FR24 FR9889 och därefter klicka på aktuellt datum, men det verkar inte längre gå att klicka på datumen.
Ja, det hade tydligen inte startat än när jag postade. Planet är ett par timmar försenat.Om jag söker efter FR9889 i FR24 så kommer den upp direkt. Påväg från VIE till CPH nu och ankommer CPH
Men i appen kan du alltid seflighten du söker efter ett par dagar framåt och bakåt? i betalversionen dockJa, det hade tydligen inte startat än när jag postade. Planet är ett par timmar försenat.
Hmm. Skall bli intressant hur flighten dyker upp i morgon när flyget väl är i luften
Exempel: BIX2506 från Arlanda till Gran Canaria i morgon.
Finns hos Swedavia men ej på FR.
Dök upp på FRs Departure Board för ARN som BIX26P men heter fortfarande BIX2506 hos Swedavia.Hmm. Skall bli intressant hur flighten dyker upp i morgon när flyget väl är i luften