djacobsson
Medlem
Ja,vilka förklaring SAS än döljer sig bakom så kan jag bara konstatera att det är en märkbar försämring för oss frekventa resenärer.
Lite lurigt med seatingen just nu. Till morgondagens inrikesutresa finns endast ett fåtal säten att välja på för mig i appen, men betydligt mer om man loggar in via "mina sidor" i en webbläsare. I ena fallet blockas tydligen en massa mittsäten, vilket i.o.f.s. är en trevlig feature, men samtidigt är det ju bra att veta om det sitter någon där eller inte när jag ska ta ställning till vilken plats jag ska reservera för min rumpa....
LOT verkar ha stängt ner, kan jag iofs förstå om de nu har blivit ett IT-servicebolag åt SAS.
Detta är verkligen kasst SAS, urdåligt
Nu kan jag inte ens seata på en bonusresa och den är ju garanterat bokad genom SAS
Märkte idag att på en bonusresa bokad på telefon med SAS fick jag upp sätesvalet när jag först tryckte på "Registrera information om passagerare" (USA resa) och sen spara. Felanmälde hos SAS (att den inte syntes till att börja med) men fick till svar att det var fel att jag kunde se den via omvägen. Enligt svaret så skall man bara kunna välja säte om man bokat resan via hemsidan dvs inte ens via telefon hos SAS skall det gå att välja. Det känns som en klar försämring som EBG. De skrev dock att de fått mycket klagomål som de fört vidare internt så det kunde bli så att det ändras tillbaka.