jerixon
Medlem
Någon som bott på points sedan programmet delades?
Har bokat en del awardnätter framöver där det tillkommer en kostnad i mailet för bekfräftelse men ej på hemsidan.
Naturligtvis känns det som ett IT fel, men endå skönt att veta hur det gått för andra.
Blir nog att lägga ner Radisson nu, börjar tröttna mer och mer på deras kundservice tyvärr
Har bokat en del awardnätter framöver där det tillkommer en kostnad i mailet för bekfräftelse men ej på hemsidan.
Naturligtvis känns det som ett IT fel, men endå skönt att veta hur det gått för andra.
Blir nog att lägga ner Radisson nu, börjar tröttna mer och mer på deras kundservice tyvärr
Samma för mig på Radisson Kaunas (fd Park Inn). Det tillkom en kostnad på 35 euro. Mailbekräftelsen såg annorlunda ut mot de vanliga, men där stod det endast poängkostnad. Dubbelkollade med hotellet och det var ingen extra kostnad som tillkommer.
I detta ärende kontaktade jag Radisson på Facebook, där brukar de svara snabbt till skillnad från på mail. Men de bad mig kolla med hotellet utan att kunna ge ett svar om "pristillägget" som skumt tillkommit (därav mailade jag hotellet).
Jag kan för övrigt inte heller logga in på mina sidor. Hotellet i fråga i Kaunas skrev att de hört om dessa problem också med login vid systembytet. För jag kan inte avboka min gamla bokning gjord med det högre poängpriset (nu är det sänkt poängpris för detta hotell).