Jag såg att min bokning i USA inte visas i appen för "övriga världen", men idag noterade jag dessutom att den försvunnit från hemsidan... Har USA-delen måhända sålts av eller förbereds för att säljas av?Noterade att Radisson-appen blivit uppdaterad under natten.
Nu hade jag fått ”Radisson Americas”. Var inloggad men inga funktioner fungerade...
Laddade ner Radisson appen för övriga världen, den kom upp på svenska och den fungerar som inloggad.
En stor nackdel verkar emellertid vara att bokningar i Amerika inte längre visas, utan där är endast en hänvisning till deras sida.
Rätt uselt att inte hålla ihop det i ett system.
Någon som kan logga in?
Jag har inte lyckats senaste 2 dagarna, återställa lösenord fungerar inte heller.
Jag kan inte heller boka av avbokningsbara bokningar, får meddelandet
"This booking is not able to be cancelled"
Nu har det dock slutat fungera för mig att logga in. När jag försöker så får jag bara upp meddelande om att det är mitt första inloggningsförsök och att jag ska aktivera min e-postadress som är kopplad till kontot genom att fylla i den. Sen ska jag väl gissningsvis trycka på någon länk i ett e-postmeddelandet som aldrig kommer.
Men jag gissar att också det har med uppdelningen av programmen att göra och att det bara är att avvakta tills de fått ordning på alla sina prylar.