MangeEricson
Medlem
Har ett dilemma vid bokning av en bonusresa till Kanada. Söker jag på CPH-YYZ får jag upp Go, Plus och Business som alternativ.
Söker jag på UME-ARN-CPH-YYZ får jag enbart upp Plus. Men när jag loggar in för att boka försvinner alla alternativ och ett felmeddelande kommer upp. Är det bara att ringa in för att boka? Eller är det en bugg att jag får upp inventory på sträckan UME-ARN-CPH som korrigeras när man loggar in. Det finns nämligen inte I-klass utan enbart F-klass ner till Köpenhamn.

Söker jag på UME-ARN-CPH-YYZ får jag enbart upp Plus. Men när jag loggar in för att boka försvinner alla alternativ och ett felmeddelande kommer upp. Är det bara att ringa in för att boka? Eller är det en bugg att jag får upp inventory på sträckan UME-ARN-CPH som korrigeras när man loggar in. Det finns nämligen inte I-klass utan enbart F-klass ner till Köpenhamn.


