Senaste nytt

Pris Bose QC15 på Arlanda Terminal 2

Följdfråga. Anledningen till att jag funderade på QC20 var för att QC15 verkar ta endel plats i handbagaget. Något ni som har stört er på?

Lagersaldo finns väl online så det är väl bara att kolla om de finns eller inte

Det verkar inte finnas i lager runt i Storstockholms område. :(
Screenshot20140627_1.png

Bose QuietComfort 15 Hörlurar (brun) - Headset och Högtalare - Elgiganten

Ja, nu finns de även i webbshoppen för 1790:-! Bose Hörlurar QuietComfort 15 (silver) - Hörlurar - Elgiganten

När jag tittade förut hade de fortfarande ordinariepriset på webben, därav min oro för att det bara var en bluff.

De verkar ha två varianter - en med ordinarie och en med rabatten. De bruna, som dyker upp först, har ingen rabatt. Men silver, som dyker upp som nummer två, har det. Så de kanske helt enkelt laddade in dem som en helt ny produkt.

Du har valt fel modell! Den bruna är någon specialutgåva som inte alls är så vanlig. Var just ute i Barkarby och köpte ett par till FruAgehall. De hade rätt gott om lurar men de hade fel pris inlagt i kassasystemet, så det blev lite argumentation innan jag lyckades få rätt pris. Som tur var låg det Metro-tidningar precis utanför kassan...

De verkar ha två varianter - en med ordinarie och en med rabatten. De bruna, som dyker upp först, har ingen rabatt. Men silver, som dyker upp som nummer två, har det. Så de kanske helt enkelt laddade in dem som en helt ny produkt.
I morse klockan 09:15 när jag tittade fanns både bruna och silver på webben, och båda kostade runt 2500 kronor. Nu är de i silver prissänkta och har en notering om att det är en helgrabatt till 29/6. :)

Toppen