Senaste nytt

PriorityPass pass på London Gatwick

Jag har också noterat detta, i Brisbane och Sydney. Jag tycker att konceptet verkar otroligt läckert! Jag längtar nästan mer efter att få testa restaurang-loungerna i Brisbane och Sydney om några veckor än FCT. Ofta finns det flera restauranger på flygplatsen så man kan ju testa flera olika.
Visst är det så. En annan fördel är att man kan gå och bara ta en kaffe med en gäst utan att behöva betala gätsningsavgift till PP. Dock ser jag en risk att programmet urvattnas så "loungen" blir att man får sitta i en stimmig food court. Jag tror att det är avskildheten jag främst söker i en lounge; alltså att man kan ställa ifrån sig handbaggaget lite, fräschare toaletter och så

Precis detta. Toaletter. Ställa från sig handbagaget. Slippa köa och dra upp kortet för att skaffa vatten/läsk/tonic/vin.

Visst är det så. En annan fördel är att man kan gå och bara ta en kaffe med en gäst utan att behöva betala gätsningsavgift till PP. Dock ser jag en risk att programmet urvattnas så "loungen" blir att man får sitta i en stimmig food court. Jag tror att det är avskildheten jag främst söker i en lounge; alltså att man kan ställa ifrån sig handbaggaget lite, fräschare toaletter och så

Precis detta. Toaletter. Ställa från sig handbagaget. Slippa köa och dra upp kortet för att skaffa vatten/läsk/tonic/vin.
Exakt. Jag kan känna lite att om jag hade föredragit att sitta ute i food courten och gå på den allmänna toaletten så hade jag aldrig skaffat mig ett PP. Tredjepartsloungerna är inte alltid lyxiga, men de fyller en funktion som jag hoppas inte urvattnas och ersätts med kupong på vanliga flygplatsrestauranger nu.

Toppen