Jag har också noterat detta, i Brisbane och Sydney. Jag tycker att konceptet verkar otroligt läckert! Jag längtar nästan mer efter att få testa restaurang-loungerna i Brisbane och Sydney om några veckor än FCT. Ofta finns det flera restauranger på flygplatsen så man kan ju testa flera olika.Det finns en hel del alternativ där man kan använda PP på restauranger nu. Tror det är Sydney i Australien och Portland i USA där det finns flest alternativ. Kul att programmet expanderar, men jag föredrar ändå att gå in i en vanlig lounge.![]()
Jag har också noterat detta, i Brisbane och Sydney. Jag tycker att konceptet verkar otroligt läckert! Jag längtar nästan mer efter att få testa restaurang-loungerna i Brisbane och Sydney om några veckor än FCT. Ofta finns det flera restauranger på flygplatsen så man kan ju testa flera olika.
Man kan helt klart testa olika restauranger, likaväl som man kan testa flera olika lounger på en flygplats.Kan man testa flera olika? Jag tolkade det lite som att om man använt det på en av restaurangerna i Sydney så har man använt sin kvot av "lounge" för den dagen och kommer i isåfall debiteras för resterande. Kan ha misstolkat det hela, men om du provar så får du gärna berätta sen hur det gick![]()