Flood
Medlem
Absolut, boarding enl. klass.
1. C - Klass
2. Status
3. Övriga
Enl. Amerikansk modell
På mina två senaste United-flygningar hamnade jag som *G, flygandes ekonomi, i boardinggrupp 1...
Absolut, boarding enl. klass.
1. C - Klass
2. Status
3. Övriga
Enl. Amerikansk modell
Det har jag alltid gjort som *A Gold, dvs alltid fått Zone 1/Bgrp 1På mina två senaste United-flygningar hamnade jag som *G, flygandes ekonomi, i boardinggrupp 1...
Det har jag alltid gjort som *A Gold, dvs alltid fått Zone 1/Bgrp 1
Funkar bra i London T2 tycker jag, de brukar ha 2 distinkta köer lagom separerade från varandra med skyltar.
Konstigt att det ska fungera sämre på CPH som är en av SAS större flygplatser.
Tydligen oerhört svårt för SAS...Eller rättare sagt...skall det vara så svårt att skylta och införa grupper som i USA ? Då slipper man allt tjafs!?
På mina två senaste United-flygningar hamnade jag som *G, flygandes ekonomi, i boardinggrupp 1...
Det har jag alltid gjort som *A Gold, dvs alltid fått Zone 1/Bgrp 1
Intressant. Star Alliance Gold ska ju annars vara Boarding Group 2. Hamnade också i Boarding Group 1 senast men reste då i C med United.
United Hub-Arriving at a single boarding process - News
Intressant. Star Alliance Gold ska ju annars vara Boarding Group 2. Hamnade också i Boarding Group 1 senast men reste då i C med United.