Cristoffer Cedergren
Medlem
Ni vet, i Sverige är alla människor lika värda så bara att ställa sig i kön!
#landetlagom
Varför har SAS ens prioboarding... Gör om och gör rätt, eller lägg ner. (Ja, idag är jag lite bitter)
Det är så det ska vara! Statuslösa pax skall avvisas och vänta på sin tur! Har varit med om detta ngn gång också på HEL, riktig härlig muminavvisning för statuslös pax!SK 1523 Arn-Lhr 9/7, prioboarding ropades ut och jag hörde personalen vid gaten stoppa en icke-priopassagerare från att boarda. Mitt eget boardingkort granskades noga (EBD, reste i go) innan jag släpptes ombord bland de första. Ska man ha prioboarding är det så man behöver jobba.
Intressant, inte visste jag att man var tvungen till att visa kontoutdrag vid boarding med Swiss!Om ni börjar åka Swiss så får ni se hur det går till och det blir en annan upplevelse, dom vet vem som betalar deras löner.. Status har man på banken inte på flyget.
Ja, jeg mindes noget med at du ikke klarede at re-kvalificere til EBG fordi du købte for billige billetter og endte i Swiss Economy - så må man vel klare sig med bank-statussen...Om ni börjar åka Swiss så får ni se hur det går till och det blir en annan upplevelse, dom vet vem som betalar deras löner.. Status har man på banken inte på flyget.