A
Aurora
Guest
Är ground handling (gate personal) inte outsourcead numera?
De er ikke outsourcet til Polen nei, i stor grad snakker de til og med samme dialekt som avreiseflyplass
Är ground handling (gate personal) inte outsourcead numera?
Det gör inte kundtjänst heller. De flesta är i Sverige om man ringer till SAS svenskt nummer.De er ikke outsourcet til Polen nei,
Det gör inte kundtjänst heller. De flesta är i Sverige om man ringer till SAS svenskt nummer.
Vem har sagt att de är i Polen? SAS kundcenter finns i Sverige (för oss som ringer det svenska numret), utanför kontorstid hamnar man dock allt som oftast i Estland. Det finns många väldigt duktiga och kompetenta medarbetare på alla olika sorters kundtjänster, men sen finns det också dom som inte har koll alls. Det är precis samma sak med folk som jobbar i gaten, en del är väldigt duktiga och har inga problem att strikt efterleva hur prioboarding ska skötas, medan andra inte bryr sig över huvud taget även om möjligheten finns.IMO er det ganske spesielt å sammenlikne kundeservice med gatepersonale. Synd at forumister undervurderer de så til de grader, flere bekjente av meg er særdeles habile personer med god kunnskap om luftfartsbransjen. Drøyt å sammenlikne de med et outsourcet callcenter i Polen eller hvor det nå er![]()
![]()
Är du medveten om att du sänker din trovärdighet själv när du skriver så i ett forum?Men da er visst ikke internettforumer heller noe reliable source of information![]()
Är du medveten om att du sänker din trovärdighet själv när du skriver så i ett forum?
Du har så konstig humor så jag förstår ingenting. Fråga andra om de förstår dig...Men kjære vene, det var et forsøk på å prøve å være litt morsom! Det er jo ikke akkurat noen høykvalitets-konversasjon vi driver med, da begynner jeg automatisk med satire og humor for å la det dø ut verdig. Sorry om du ikke tok humoren![]()