Senaste nytt

Priority Boarding med SAS

I Norrland är det kallt på vintern. Svängdörren är till för att inte släppa ut värmen från ankomsthallen....är min teori till varför man valt just den konstruktionen just i Umeå och Övik :rolleyes:

/ TT

Som information så är det kallt i hela Sverige under vintern.
Varje gång dörrbladet snurrar så skyfflas säkert en del varmluft ut.
En längre sluss hade varit en bättre lösning.

Du är väl inte arkitekt, hoppas jag.

I Norrland är det kallt på vintern. Svängdörren är till för att inte släppa ut värmen från ankomsthallen....är min teori till varför man valt just den konstruktionen just i Umeå och Övik :rolleyes:

/ TT
Det är så den säljs, men jag är tveksam till om det är bättre än andra metoder. Jag tycker sådana där dörrar borde avskaffad överallt. Sämre ide till dörr får man leta efter.

Då får du väl fixa vädret.
Det kan iofs vara en meteorolog som har designat dörren.

Grymt sne på allt idag. Fast prioboarding har fungerat åtminstone

Prio boarding på displayen.

Gissar att Fridolins skola inte har lyckats, då folk inte verkar vara läskunniga.

Hoppas på ilskna pip

Gubben i disken gör ett ypperligt jobb.
Han annonserar och uppmanar folk att se om dom har grupp A eller B på sitt boardingkort!!!!!!

Han ska ha en medalj.

8bbe8cd1e098200b6b99b580873afd29.jpg

Som information så är det kallt i hela Sverige under vintern.
Varje gång dörrbladet snurrar så skyfflas säkert en del varmluft ut.
En längre sluss hade varit en bättre lösning.

Du är väl inte arkitekt, hoppas jag.
Nej, jag är IT-konsult. Och, nej - det är inte jag som har programmerat dörren att bete sig som den gör...fast det skulle iofs vara kul att lägga in diverse finesser som att slumpmässigt snurra fortare/långsammare eller ändra riktning när någon med extra stort handbagage ska passera :D

/ TT

Nej, jag är IT-konsult. Och, nej - det är inte jag som har programmerat dörren att bete sig som den gör...fast det skulle iofs vara kul att lägga in diverse finesser som att slumpmässigt snurra fortare/långsammare eller ändra riktning när någon med extra stort handbagage ska passera :D

/ TT

Så länge det är medvetet så är det bra. Då har man ju åtminstone haft en tanke bakom det hela

Toppen