AndersPersson
Medlem
Har aldrig påstått det heller. Det var en fråga!Jag infogar svaret jag fick från SAS och det betyder väl inte att "tror" på det?
Har aldrig påstått det heller. Det var en fråga!Jag infogar svaret jag fick från SAS och det betyder väl inte att "tror" på det?
Nej, inte som jag märkt. Vill man gå med en statusperson så måste man säga till att man gästas. Boardar du med fel zon så ska det pipa ilskt såvida de inte av lathet har slagit på zon H direkt.Är det samma system i gaten som i security? Där gäst kommer igenom så länge guld går först? Eller är det bara vakterna som vet att de ska släppa igenom en som egentligen inte har access?
Samma här. Fick kundundersökning via email nyss med fokus på prioboarding och diverse markservice. Bra att det följs upp.Fick en undersökning på mailen efter senaste resan där en av frågorna var hur man upplevde prio boarding. Det känns i alla fall som de tar "problemen" på allvar när de faktiskt skickar ut frågor specifikt om detta.
På min flight fungerade prio boarding ok, men var ju en buss man skulle vidare med i vilket fall.
Man kan ju fick välja plats först i bussen så man kommer av relative tidigt i alla fall.Samma här. Fick kundundersökning via email nyss med fokus på prioboarding och diverse markservice. Bra att det följs upp.
Trisst med bussgate. Kombon bussgate och prioboarding är ju ganska low value. Med mindre det kommer en separat buss...
Sure. Fördelen är ju att man oftast får en av de få sittplatser som finns. Nackdelen, enligt min erfarenhet, är att det ofta står en rejäl klunga människor framför en, så man kommer inte av bussen först. Såklart beroende på beläggning och busstyp etc. Gillar själv det något mer förutsägbara systemet med jet bridge. Man får ju tyvärr inga extra miles för bussresan. Kanske något för Turkish air att införa för att locka lite kunder. Bussresorna på IST har ju en tendens att bli ganska långa..Man kan ju fick välja plats först i bussen så man kommer av relative tidigt i alla fall.