Jakob Österberg
Medlem
Den här tråden, "Prioboarding med SAS", känns ungefär som veckans lottorad. Fast man kan aldrig vinna, bara förlora eller fått det man betalat för.
Det kan ju vara värt att spela på då oddsen är ganska höga på att det fungerarDen här tråden, "Prioboarding med SAS", känns ungefär som veckans lottorad. Fast man kan aldrig vinna, bara förlora eller fått det man betalat för.
Samt att de ville påstå att det fungerar bra i Luleå. Inte för att det spelar så stor roll där men, jag Ska börja föra statistik, väldigt ofta de bara släpper på alla...Fick idag (på dialogmöte i Luleå) höra att SAS jobbar på systemstöd för prioboarding så här kanske vi får en förbättring - vilket år som helst.
91% av prio baggage kanske kommer fram? Det låter inte orimligt.Samt att de påstår att de har 91 % (vad) på prio bagage.... Utan att kunna berätta hur det är definierat....![]()
Har inte fungerat någon gång för mig i LuleåSamt att de ville påstå att det fungerar bra i Luleå. Inte för att det spelar så stor roll där men, jag Ska börja föra statistik, väldigt ofta de bara släpper på alla...
Samt att de påstår att de har 91 % (vad) på prio bagage.... Utan att kunna berätta hur det är definierat....![]()
Det är ju såklart bara 9% av allt priobagage ägare som klagar...91% av prio baggage kanske kommer fram? Det låter inte orimligt.
Eller 91% av prio-taggarna sitter kvar på baggaget när det kommer fram?
Det är ju såklart bara 9% av allt priobagage ägare som klagar...
Samt att de ville påstå att det fungerar bra i Luleå. Inte för att det spelar så stor roll där men, jag Ska börja föra statistik, väldigt ofta de bara släpper på alla...
Samt att de påstår att de har 91 % (vad) på prio bagage.... Utan att kunna berätta hur det är definierat....![]()
Mot inget såklart...De hade väl också hänvisat till någon undersökning som visade att 70% tyckte om Fresh Bite?
Vad hade de isåfall ställt för fråga? istället för ingenting eller jämfört med polarrulle eller vad?