Försöker beställa men då måste jag välja mellan nano sim och normal and micro sim. Jag har en IPhone 6. Visst är det micro jag ska ha?Om du exempelvis väljer exit C, när du passerat tullfiltret och kommit ut går du bara till höger, där har du flera olika mobiloperatörer där du kan köpa prepaid simcards....
Jag förbeställer och betalar alltid hos Dtac innan jag anländer, bara att hämta ut, de hjälper alltid till med att sätta i kortet och fixa de inställningar som behövs, väldigt bekvämt.
Nano SIMFörsöker beställa men då måste jag välja mellan nano sim och normal and micro sim. Jag har en IPhone 6. Visst är det micro jag ska ha?
Tack, det höll på att bli galet därNano SIM
Beroende på hur du bor ingår ofta en smartphone på bättre hotell i Hong Kong har jag sett. I övrigt vet jag inte.Söker SIM-lösning för 7 dagar i Hong Kong, enbart surf är av intresse egentligen.
Anses års-kortet Doktorn postat på sida 41 vara det mest prisvärda nu? Eller finns det något annat som enkelt kan införskaffas på t.ex 7-Eleven?
Tack,var så smidigtOm du exempelvis väljer exit C, när du passerat tullfiltret och kommit ut går du bara till höger, där har du flera olika mobiloperatörer där du kan köpa prepaid simcards....
Jag förbeställer och betalar alltid hos Dtac innan jag anländer, bara att hämta ut, de hjälper alltid till med att sätta i kortet och fixa de inställningar som behövs, väldigt bekvämt.