Senaste nytt

Prenumerera The Economist och få 15.000 EuroBonus poäng (fram till 2012-JUL-09)

Förlåt stewigriffin, dåligt av mig att blanda förkortningar. TP på BC.se används för Tier Points, och Jan P har rätt med Trivial Pursuit :)

Någon som vet hur lång tid det brukar ta för poängkreditering ifallet Economist?

F.ö. riktigt skönt med Economist-appen för paddan, förgyller tiden i luften. Pappersversionen får min tjej ta hand om!

Synd att man inte kan köra den här två gånger.
Limited offer available to new subscribers only in Continental Europe (UK excluded), until July 9th, 2012. This offer is non-refundable.
Frågan är hur non-refundable den är...

Har du fått poäng båda gångerna?

Har du även lyckats avbeställa innan den gått ut med pengar tillbaka?

Jag gjorde beställningen för 4 veckor sedan och har ännu inte fått mina poäng. På sas.se under Economist sidan så står följande:

• Your points will be on your account after 4 weeks.

Jag har dock haft tidningen förut, dock ej med SAS EB-beställning utan som en present. Prenumerationen gick ut i våras så jag väntar med spänning på om det kommer komma några poäng eller ej.

Jag gjorde beställningen för 4 veckor sedan och har ännu inte fått mina poäng. På sas.se under Economist sidan så står följande:

• Your points will be on your account after 4 weeks.

Jag har dock haft tidningen förut, dock ej med SAS EB-beställning utan som en present. Prenumerationen gick ut i våras så jag väntar med spänning på om det kommer komma några poäng eller ej.

Tack, det hade jag missat. Får vänta någon vecka då!

Lustigt nog kom mina Economist poäng in på kontot nu under kvällen! De dyker dock inte högst upp i listan utan på det datum då beställningen gjordes, 4 juni, för min del.

Så håll till godo, de kommer!

Toppen