nordiclane
New member
Är det stopover i Oslo möjligt på ARN-OSL-MIA?
och i så fall till vilket tillägg?
och i så fall till vilket tillägg?
Nej, det är inte möjligt med denna fare.Nordiclane skrev:Är det stopover i Oslo möjligt på ARN-OSL-MIA?och i så fall till vilket tillägg?Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Gäller nog bara för utresa fram till Apr 15 eller så, iallafall var det så förra året, se första postenUSA:mellan JAN-07 och APR-15mellan OCT-16 och DEC-16Klicka för att utvidga...
De verkar ha uppdaterat den häromdagen så de ändrade nog på datumen då.Canadien skrev:Fast när jag kollar Expertflyer står det inget om att ALSXTRA inte skulle gälla i Maj...Klicka för att utvidga...
Kimmen00 skrev:Kollade bla priset i plus saver till Hong Kong och det låg på 7900 o inte ~6500 så helt klart skillnad..Klicka för att utvidga...
Anfield skrev:Japp letar också Hong Kong biljetter 7900 är priset jag finnerKlicka för att utvidga...
Ok. Skumt. Då måste de ju nästan ändrat i den fare:n då. Bokade som sagt resa i maj, ca 2v sedan bokningen. Inga problem. Var dålig tillgänglighet på A-klass redan då dock (därav frågan om det inte i själva verket var P-klsss).Canadien skrev:Inte de jag hittade, var bokningsklass A, fare ALSXTRAKlicka för att utvidga...
6 000 per väg i Plus, så totalt 12 000 poäng tur och retur (i Plus Saver då)Smuffe skrev:Välkommen hem@Dr. MilesKanske det kan bli ett alternativ för resan mellan Oktober och nästa vår...€240 för ombokning är inte så farligt heller...Minns jag rätt, är poängintjäningen 10'000 eller 12'000 som silver/basic till Hong Kong?Klicka för att utvidga...