Senaste nytt

[Premium Economy] Sverige-Världen T/R, SAS, från 7.350 SEK inkl. skatter

Här f nås det dock väldigt många datum då det går att boka utan problem
Fast det är även en väldigt lång period då det lägsta angivna priset inte alls finns...

Någon som är bättre på marknadsföring och relaterade lagar får gärna kommentera, för jag är absolut ingen expert.

Fast det är även en väldigt lång period då det lägsta angivna priset inte alls finns...

Någon som är bättre på marknadsföring och relaterade lagar får gärna kommentera, för jag är absolut ingen expert.
Långt ifrån expert här också, men i Norwegians fall har det ju typ funnits 1 plats till angivet pris under ett år. Priserna sas anger finns i massor på "rätt" datum. Helt klart är att de borde exkludera sommarmånaderna i texten

Jag vill bara påminna att dealen finns kvar (inget köpa senast datum).
Billigast är till Miami. Ca 6.300 SEK inkl. skatter.

Screenshot20160902 02 SK.png

Grymt bra pris tycker jag, synd bara att ditflyget kräver positionering med hotell om man inte bor i Stockholmsregionen.
Det finns också priser från Tyskland (inkl. Berlin) men priserna är mycket dyrare än från Sverige.

T ex till Asien kostar det från ca 900 EUR inkl. skatter, till USA är från ca 1.090 EUR inkl. skatter.
Till Miami krävs det dock övernattning oavsett om det är via Köpenhamn eller via Oslo från Berlin.

Jo precis. Säkert ett bra erbjudande även inräknat positionering med SAS Go och en natt på flygplatshotell. Asienflygen dock intressantare för oss av det här skälet. Ska inte heller dölja att jag också är sugen på att ge A3-togetherkontot en snabbinjektion för att nå högre mål där... LAX mest prisvärt av alla destinationer ur den synvinkeln (miles per euro), tror jag.

Jo precis. Säkert ett bra erbjudande även inräknat positionering med SAS Go och en natt på flygplatshotell. Asienflygen dock intressantare för oss av det här skälet. Ska inte heller dölja att jag också är sugen på att ge A3-togetherkontot en snabbinjektion för att nå högre mål där... LAX mest prisvärt av alla destinationer ur den synvinkeln (miles per euro), tror jag.
Om man krediterar till Aegean Airlines Miles+Bonus, Las Palmas-Hong Kong T/R med A klass biljett (från ca 850 EUR inkl. skatter) är ett av bästa alternativ.

Flugna miles är ca 7.800 miles enkelväg så det blir ca 31.200 miles till Aegean Airlines Miles+Bonus.

7.800 miles x 200% x 2 (T/R) = 31.200 miles

Det krävs dock övernattning i Stockholm i båda riktningar.

Toppen