Senaste nytt

[Premium Economy] Sverige/Danmark - USA fr. 5.300SEK British Airways/American A.

Bra ryggdunkat Hasse, men om jag bara går in där själv och kollar så får ju ingen annan veta hur mkt poäng det ger. Forumet är ju liksom till för att dela information.

Nu tycker jag du är lite orättvis. BC handlar mycket om att lära medlemmar till "självhjälp". Detta var ett inlägg från mig för att åter påpeka att "självhjälp" är också ett bra svar.

Lite synd att en del medlemmar alltid vill bara "få" men inte "bidra" med något positivt. Kanske lathet?

Nu tycker jag du är lite orättvis. BC handlar mycket om att lära medlemmar till "självhjälp". Detta var ett inlägg från mig för att åter påpeka att "självhjälp" är också ett bra svar.

Lite synd att en del medlemmar alltid vill bara "få" men inte "bidra" med något positivt. Kanske lathet?
Ville diskutera intjäningen, vilket nu också sker utan herrarnas försorg.

Last edited:
Just tjänsten som @agehall nämner är grym trots att man måste lägga segment för segment. Kan också vara ett bra sätt att använda Avios på att uppgradera från WT+ till Club World, särskilt nu med 3x Avios. Bra deal med högt värde...
Är detta inte en Q-upgrade fare till T?

Då gäller ej GUF eller UUA om jag förstått det rätt?

Toppen