Samosaguas
Medlem
Ingen aning men skulle gissa på EBG och möjligen överbokat i Premium på vägen dit.Trevlig rapport!
Vad var anledningen till uppgraderingarna (tror du)?
Ingen aning men skulle gissa på EBG och möjligen överbokat i Premium på vägen dit.Trevlig rapport!
Vad var anledningen till uppgraderingarna (tror du)?
Har hänt mig en gång med sas gamla 737 till Boston. Uppgraderad både dit och hem, polaren på annan biljett fick 1,5 uppgradering (han fick flytta fram efter maten på utresan).
Man blir ju väldigt glad när det händer![]()
Har hänt mig en gång med sas gamla 737 till Boston. Uppgraderad både dit och hem, polaren på annan biljett fick 1,5 uppgradering (han fick flytta fram efter maten på utresan).
Man blir ju väldigt glad när det händer![]()
Exakt, ingen status inom M&M så måste varit min charmiga personlighet på resan ner som gjorde att de bara måste ha mig i Business på vägen tillbaka ocksåJo fast då var det med SK flyg och EBG+?
Nu var det LH utan M&M status vad jag förstod.
Klart det skiljer lite, men lufthansa har smörat väldigt hårt för EBG+ senaste åren, och tror inte det är en slump direkt.Jo fast då var det med SK flyg och EBG+?
Nu var det LH utan M&M status vad jag förstod.
Klart det skiljer lite, men lufthansa har smörat väldigt hårt för EBG+ senaste åren, och tror inte det är en slump direkt.
Miles&Smiles (Turkish) och Miles+Bonus (Aegean) finns väl fortfarande?SAS EuroBonus och M&M är väl nu ensamma inom Europa för Star Alliance