Senaste nytt

Premiär: BusinessClass videokrönika 29:e maj 2015

Riktigt bra! De flesta fixar inte muntlig presentation på ena eller andra sättet, men du lyckas vara fokuserad, engagerad, avslappnad osv. Min första tanke var som det @johhenrik skrev, för de flesta är helt enkelt inte bra på det här formatet, men det funkade jättebra tycker jag. Jag tog in vad som sades, ganska medryckande.

Bra jobbat! Det gav massor med bra information. Jag tror att själva formatet kommer att vara oss användare samt BC teamet till stor nytta vid många tillfällen.

Martin, väldigt trevligt med videokrönikan, fortsätt gärna med det!
En sak som jag påpekat tidigare och som jag inte kunde låta bli att fastna för igen, är kombinationen av att man vill engagera fler medlemmar som hittills inte skrivit särskilt mycket, med att man inför fler (mjuka) regler i form av business class. Jag ser en stor utmaning för er med att få fler att våga bidra, samtidigt som ni försöker styra upp inläggen och trådarna mer. Jag hoppas ni lyckas hitta rätt balans!

Fantastiskt roligt att få en (rörlig) bild och en röst på Martin. Jag har ju aldrig haft förmånen att kunna vara med på någon happening, antingen har det krockat med något annat eller också har jag inte velat prioritera en tur på dryga 70 mil ToR till Stockholm, just därför tycker att det var mycket uppskattat att få en känsla bakom personen Martin.

Jag tycker att videoklippet var mycket informativt och lättsamt att se på utan att bli tråkigt och som flera påtalat innan mig i tråden så säger rörliga bilder så mycket mer än skrivna rader. Angående innehållet tror jag att ni/vi är inne på helt rätt spår och jag är mycket tacksam för att få vara en del av BC även om jag tillhör den där procenten som inte gör så mycket väsen av mig. Jag är helt enkelt av den typen som inte skriver om jag inte har något jag verkligen vill dela med mig av, vilket kanske inte händer så ofta...

Jag ser också fram emot BC's framtid med stort intresse och jag är övertygad om att forumet/sidan kommer att vara nummer ett i Skandinavien även i många år framöver. Jag tycker också att den allmänna tonen i forumet är riktigt skön för tillfället och inte så hård som den kan tendera att vara emellanåt. Jag ser fram emot nästa videokrönika och hoppas att det blir ett stående inslag i forumet. Sen får jag se till och ta mig i kragen och pallra mig iväg på någon träff inom kort. Keep up the good work!

Trevlig helg allihop :)

Bra Martin! Ser fram emot fler videokrönikor och en fortsatt spännande framtid med BusinessClass.

Toppen