remington-steele
New member
Ja det är Hedh Escalanteekf skrev:Är det inte Hedh Escalante som ligger bakom chokladbollarna också? De verkar det ha funnits ett gäng av på senare tid när jag frågatKlicka för att utvidga...
Ja det är Hedh Escalanteekf skrev:Är det inte Hedh Escalante som ligger bakom chokladbollarna också? De verkar det ha funnits ett gäng av på senare tid när jag frågatKlicka för att utvidga...
Även muffinsen va? Blir lite skralt utbud att välja från om det inte ersätts med andra leverantörer eller Hedh Escalante kommer på fötter igen.ekf skrev:Är det inte Hedh Escalante som ligger bakom chokladbollarna också? De verkar det ha funnits ett gäng av på senare tid när jag frågatKlicka för att utvidga...
Hägges muffins och Delicatobollar vore ett stort nedköp om man skulle få för sig att återgå till dem.Jonas F skrev:Även muffinsen va? Blir lite skralt utbud att välja från om det inte ersätts med andra leverantörer eller Hedh Escalante kommer på fötter igen.Klicka för att utvidga...
Nej fy tusanpswe skrev:Låt oss hoppas det innebär återkomst för Delicato-bollen!!Klicka för att utvidga...
Skönt att höra. Det var kris här hemma när dottern fick reda på motsatsen.Insurance Expert skrev:Faktum är att produktionen är igång och SAS får leveranser.Klicka för att utvidga...
Ja, dom som vill kan. Kul att höra.SwedishTraveller skrev:Praliner serverades idag på flyget mellan MAD-CPH. Förövrigt väldigt trevlig purser/senior som han själv adresserade sig som, flera gånger erbjöd han extra påfyllning. När jag beställde en ny öl kom han även samtidigt ut med chips och nötter.Klicka för att utvidga...
Inga praliner ARN-VNO idag så jag ”tvingades” ta in en chokladboll istället.Mr Basic skrev:Återkopplar i slutet av maj då jag har 1-2 (ett bud på uppgradering) flighter Plus intra Europa.Klicka för att utvidga...
VNO-CPH.Mr Basic skrev:Inga praliner ARN-VNO idag så jag ”tvingades” ta in en chokladboll istället.Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:SAS kommer garanterat byta leverantör nu. Inte jättefräscha åsikter där i slutet av artikel från Jan Hedh...Klicka för att utvidga...
Fasiken, det tänkte jag inte på. Det kunde ha blivit fyra pralinlådor den senaste veckan.Cristoffer Cedergren skrev:Kanska sparas som minne?Klicka för att utvidga...