Senaste nytt

Pralinerna i SAS Plus

När jag flög ner till Palma med 06.40 flighten i juni, så frågade jag om praliner. - Nix, dom får du på hemresan.
Så ha inga större förhoppningar.

Avgångar efter 09,05
Jaha, SAS lyckas alltid ”smolka glädjebägaren” på ngt sätt. :(
Iofs ytterligare en anledning att undvika morgonflighter.

Edit. Kanske en försynt fråga kan få dem att ”tulla” lite på pralin-förrådet till återfärden? :D

Edit. Kanske en försynt fråga kan få dem att ”tulla” lite på pralin-förrådet till återfärden? :D
Jojo, jag ser det redan framför mig. Du får bra kontakt med flygvärdinnan och vågar dig på en ”försynt fråga”. Hon gillar dig, gör ett undantag och kommer med en ask praliner. Plötsligt vill hela Pluskabinen vara hennes nya kompis och det blir ett himlarns liv - men han fick ju!

100% glädje och trevligt stämning utbryter i kabinen…

Jojo, jag ser det redan framför mig. Du får bra kontakt med flygvärdinnan och vågar dig på en ”försynt fråga”. Hon gillar dig, gör ett undantag och kommer med en ask praliner. Plötsligt vill hela Pluskabinen vara hennes nya kompis och det blir ett himlarns liv - men han fick ju!

100% glädje och trevligt stämning utbryter i kabinen…
Precis så tänkte jag att det skulle gå till. Sedan sjunger hela plus-kabinen ”we are the world” och mumsar på praliner. :p;)

C787CBF8-D8C6-4820-92EB-B282D5C33723.jpeg

Jag har fått ”samma” praliner på mina senaste (3) flighter, får se på söndag om det blir en annan uppställning? :rolleyes:

Toppen