Homer
Medlem
Fått dessa igår, fått dem förut. Likväl mycket goda!
Visa bifogad bild 120701
Stort lager tydligen, kollade du bäst före datum?
Last edited:
Fått dessa igår, fått dem förut. Likväl mycket goda!
Visa bifogad bild 120701
Avgångar efter 09,05Visst får man väl praliner även på morgonavgångarna?![]()
Jadå, den var nyproducerad!Stort lager tydligen, kollade du bäst före datum?![]()
När jag flög ner till Palma med 06.40 flighten i juni, så frågade jag om praliner. - Nix, dom får du på hemresan.
Så ha inga större förhoppningar.
Jaha, SAS lyckas alltid ”smolka glädjebägaren” på ngt sätt.Avgångar efter 09,05
Sååå goda är dom inte. Men berätta gärna hur det gick.Jaha, SAS lyckas alltid ”smolka glädjebägaren” på ngt sätt.
Iofs ytterligare en anledning att undvika morgonflighter.
Edit. Kanske en försynt fråga kan få dem att ”tulla” lite på pralin-förrådet till återfärden?![]()
Jojo, jag ser det redan framför mig. Du får bra kontakt med flygvärdinnan och vågar dig på en ”försynt fråga”. Hon gillar dig, gör ett undantag och kommer med en ask praliner. Plötsligt vill hela Pluskabinen vara hennes nya kompis och det blir ett himlarns liv - men han fick ju!Edit. Kanske en försynt fråga kan få dem att ”tulla” lite på pralin-förrådet till återfärden?![]()
Precis så tänkte jag att det skulle gå till. Sedan sjunger hela plus-kabinen ”we are the world” och mumsar på praliner.Jojo, jag ser det redan framför mig. Du får bra kontakt med flygvärdinnan och vågar dig på en ”försynt fråga”. Hon gillar dig, gör ett undantag och kommer med en ask praliner. Plötsligt vill hela Pluskabinen vara hennes nya kompis och det blir ett himlarns liv - men han fick ju!
100% glädje och trevligt stämning utbryter i kabinen…
Slutet gott allting gottPrecis så tänkte jag att det skulle gå till. Sedan sjunger hela plus-kabinen ”we are the world” och mumsar på praliner.![]()
@Berglund Det blev precis som du förutspått!100% glädje och trevligt stämning utbryter i kabinen…