Nu glömde jag ta kort. Men i förrgår checkade jag in ( före incheckning) på Radisson Blu Gdansk, gick ut och åt och tog det lugnt. Då jag kom tillbaka var det en nachotallrik(?) redo för mig på bordet i hallen.
Hotell: Six Senses Ninh Van Bay Medlemstatus: Royal Ambasador Diamond Elite (tycker 'titeln' blir längre och längre för varje re-make av programmet...) Välkomstgåva: Rejält med tropiska frukter, diverse infusion-grejer som jag inte har koll på, te-produkter, praliner (ej i bild, var i kylskåpet), hemmagjord kombucha och 'sleep well ice tea' (bild #2). Handskriven hälsning signerad general manager.
Således ett rejält paket som dessutom delvis blir påfyllt vid turn-down service. Var rejält med tuggmotstånd i sleep well-tea...
Hotell: Intercontinental Nha Trang Medlemstatus: Royal Ambasador Diamond Elite Välkomstgåva: Rödtjut, kakdelikatesser, frukt (med pedagogisk laminerad folder för att tolka vilka frukter man fått) samt bubbelvatten. Sist men inte minst ett get out of jail card i form av GMs visitkort.
Hotell: Intercontinental Danang Medlemstatus: Royal Ambasador Diamond Elite Välkomstgåva: Fruktformation med perfekt mogen frukt. Här förväntas man själv kunns identifiera frukterna No more, no less! Jo, ett flott handskrivet välkomstkort.
Hotell: Intercontinental Malta Medlemsstatus: Spire Ambassador Längd på vistelse: 3 nätter i bokad svit (Juli 2021) Välkomstgåva: Sötsaker, frukt, vatten och en Champagne.
Hotell: Marriott Canary Wharf
Medlemsstatus: Titanium
Längd på vistelse: 1 natt bokad i deluxe rum på poäng (3e September)
Välkomstgåva: Mouserande vin och chokladkaka för 2.