Senaste nytt

Posta din välkomstgåva!

Hotell: Radisson Blu Arlanda Terminal
Medlemstatus: VIP
Välkomstgåva: Äppelmust, dammsugare och Delicatoboll samt handskrivet kort.

Första gången jag får ngt liknande här.

IMG_5316.jpeg

Hotell: Radisson Blu Arlanda Terminal
Medlemstatus: VIP
Välkomstgåva: Äppelmust, dammsugare och Delicatoboll samt handskrivet kort.

Första gången jag får ngt liknande här.

Visa bifogad bild 159183
Har hänt mig ett antal gånger tidigare när jag bokat rummet några dagar innan.
Dock har jag inte bott där sedan de delade ut VIP i "Cornflakes paketen".

Men har ofta varit nöjd med deras service och hoppas komma dit snart igen.

Hotell: Barceló Sants
Medlemstatus: Hotels.com Guld
Välkomstgåva: Dagens VIP är tydligen något de kör med här och idag var det min tur. Fri rumsuppgradering till bästa kategorin svit, fri parkering, fri sen utcheckning, gratis frukost och en nice flaska cava som väntade på mig.

Sjukt slöseri att jag varken kör bil eller kan sova länge imorgon. Men uppskattas ändå!

Ingen lojalitet till kedjan sådär men gillar deras hotell både i Spanien och i Mexiko.

Hotell: Quality Hotel Arlanda XPO
Medlemstatus: Gold
Välkomstgåva: Några godis colaflaskor och lite hundgodis till vovven.

20241116_192750.jpg
--------------------
Hotell: Comfort Hotel Solna
Medlemstatus: Gold
Välkomstgåva: Två vatten och påse godis.

20241123_192958.jpg

Glatt överraskad. Inte varit med om detta på det här hotellet.

Hotell: Crown Plaza Copenhagen
Medlemstatus: Diamond Ambassador
Välkomstgåva: Två flaskor vatten

Repan informerade mig om att IHG bestämt att Crown Plaza hotellen inte behöver erbjuda lounge längre. Så här på hotellet var den stängd för gott. Trist utveckling, jag får leta efter något annat hotell i Köpenhamn framöver.

20241205_190752.jpg

Det har inte funnits många anledningar att skriva i denna tråd, det finns vissa som tydligen alltid får en välkomstgåva @Kris och @rsimon verkar vara vinnare när det gäller gåvor.
Jag blev sååååå glad när jag kom in på rummet 5115 Radisson Blu Gardermoen och såg ett kort samt en kopp med tepåse samt honung, och det var inte vilket te som helst Twinings Grönt te med citron aj aj med citron!
Tanken slog mig skall jag även få koppen, tittade på bilder från @Kris och @rsimon och tänkte de kan ju inte ta hem vinglas och kakfaten/tårtfaten där det ser ut som om det är ett halvt konditori som på faten, trots december är en gåvor månad, lämnade jag allt kvar,

IMG_1093.jpeg

Det har inte funnits många anledningar att skriva i denna tråd, det finns vissa som tydligen alltid får en välkomstgåva @Kris och @rsimon verkar vara vinnare när det gäller gåvor.
Jag blev sååååå glad när jag kom in på rummet 5115 Radisson Blu Gardermoen och såg ett kort samt en kopp med tepåse samt honung, och det var inte vilket te som helst Twinings Grönt te med citron aj aj med citron!
Tanken slog mig skall jag även få koppen, tittade på bilder från @Kris och @rsimon och tänkte de kan ju inte ta hem vinglas och kakfaten/tårtfaten där det ser ut som om det är ett halvt konditori som på faten, trots december är en gåvor månad, lämnade jag allt kvar,
Probably the best cup of tea in the world...
Honung har jag nog aldrig fått som välkomstgåva. Ej heller en tepåse. Friskt!

Toppen