Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

FredrikW

Medlem
Hotel Bishops Arms Kiruna
 

Attachments

  • 279652888_3134939080167569_3229354481322975146_n.jpeg
    279652888_3134939080167569_3229354481322975146_n.jpeg
    58,6 KB · Visningar: 118

Flying Finn

Medlem
Jag vet att mitt rum har inte samma härliga stämning som endel av era bilder har med FläktGroups produktuppvisning bakom fönstret eller romantiska anstaltomgivningar. :p Dock kanske finns det någon som gillar även sådan här tristess med Gare Tanger Ville bakom fönstret och annors också ett mera eländigt väder än vad det kan vara tidvis den här tiden av året i Norden? ;)

Hilton Tanger City Center Hotel & Residences

TangerHilton01.jpg

(Tumnagelbilder som vanligt - klicketiklick, i fall du vill ha en större upplösning.)

Har min upggraderade svit på 8. våningen, vilket är den översta på hotellet. Blev uppgraderad som Hilton Honors Diamond till King One Bedroom Suite från King Guest Room. Någon glädje av att det inte myllrar med amerikaner just den här tiden av året. :)

Våningarna 9 till 12 har bostäder (redan namnet anger ju det - Hotel & Residences), och på 13. våningen har jag tillgång till en utesimbassäng. Hotellet ligger mycket centralt i staden. Dock med Tanger City Mall i samma byggnad och järnvägsstationen mittemot med Starbucks och McDonald's, så vet jag inte om det är så spion-/Bondromantiskt? :D

Jag är så glad för att det är så rent och snyggt på rummet i jämförelse med MGallery i Rabat. Där med en bonusbild från stationshållet:

TangerHilton02.jpg

Nu håller jag klaffen och väntar på nästa Arlandahotellet eller dylikt. Och jo, även jag kommer snart att dela med er ett Arlandahotell här, så ingen panik - återkommer till verkligheten även jag. ;)
 
Toppen