Underbart! Ett favoritresmål för mig!Erik_Unger skrev:Hotel Jägerhof i Zermatt charmigt litet hotell.Visa bifogad bild 97446Klicka för att utvidga...
Underbart! Ett favoritresmål för mig!Erik_Unger skrev:Hotel Jägerhof i Zermatt charmigt litet hotell.Visa bifogad bild 97446Klicka för att utvidga...
Stämmer. Med tanke på att det ligger på 2456 m öh och enda sättet att komma dit är att vandra, eller åka bergsbana, än mer imponerande.Jönsson skrev:Ser ut som ett trevligt hotell det där.Klicka för att utvidga...
[email protected] skrev:Yangshou Mountain Retreat, Yangshou, Kina.Från rum 203B.Visa bifogad bild 98093Klicka för att utvidga...
PRJml2ENIpiC1e3L skrev:Godmorgon från Hilton Garden Inn Cupertino, CA.Bakom husen och träden gömmer sig Apple ParkVisa bifogad bild 98176Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Tur du bor där på helgen. När jag var där för 3 veckor sedan kostade det $650 per natt en tisdag kvällDet är kanske inte helt känt men Apple köpte sajten i Cupertino av Hewlett-Packard innan bolaget splittrades till numera 4 olika bolag.Klicka för att utvidga...