JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser .
Posta din utsikt! (Hotell)
Getaway Studios Brussels Airport
Relativt ok men inget att skriva hem om. Ingen mat eller frukost i sikte heller så det får man fixa på annat sätt.
Det är svårt att hitta hotell i Göteborg denna vecka så jag har fått bytt hotell, inatt blev det Scandic Opalen rum 826
Trot eller ej men uppgradering till rum med vattenkokare och tillbehör.
Håller med, ovanligt dyrt när jag bokade för ett tag sedan, men då gick det iaf. Ocg ovanligt dålig utsikt från Radisson Scandinavia. Men i övrigt en fin superior junior suite (mer superior än junior).
Best Western Premier Herald Square på 36th Street i New York. Rum på 16:e våningen (näst längst upp).
Nyligen incheckad på Downtown camper (Stockholm).
Utsikten från tak-poolen är trevligare än den här, men jag gillar att man kan sitta i fönster-nischen.
Grand Hotel Villa Torretta Milano. Fri frulle och 25% på allt som HHD. Fick även behålla rummet till 14:00.
Scandic Elmia Jönköping rum 357 när solen har hunnit gå upp över denna obeskrivbara vackra utsikt.
Hilton LAX.
Jag har inte bestämt mig för om det är morgon eller kväll. Loungen bjöd dock på cola, cola light och cola zero.
Utsikten från rummet på InterContinental Bali. Tyvärr inga ventilationsrör, soptunnor, stora parkeringsplatser eller dylikt som förgyller utsikten, men det får gå ändå...