JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser .
Posta din utsikt! (Hotell)
Eastin Grand Hotel Sathon, Bangkok. Sista natten på hotell här i Bangkok på länge. Imorgon flyttar jag in i en lägenhet...
Saigon Skydeck från Hotel Majestic Saigon - gammalt fint hotell med mycket charm och en cool rooftop bar
Scandic Grand Central, Stockholm
Ännu ett hotell på Praslin, Seychellerna som skall testas. Palm Beach Hotel. En orgie i kolonial arkitektur. Lite kitsch.
Från balkongen på Kimpton Buchanan i San Fransisco
Utstikt från mitt fönster på ett Comfort Inn i mellanvästern. Arresterad är åtminstone bättre än alternativet att bli skjuten, jag höll mig dock på min kant och lät boskapet vara i fred. Ikväll blir det LondonHouse i Chicago, hoppas på utsikt mot Trump-skrapan - delas givetvis här om så är fallet.
Då var man här igen Crowne Plaza svit #819 i Singapore.
Last edited: 2 Mars 2019
Godmorgon från Indigo-Victoriaplatz, Düsseldorf. Inte länge kvar till dagens första Altbier
Å ena sidan - utsikt från rummet mot "downtown" Dubai från InterContinental Festival City.
Å andra sidan - utsikt mot Ingvars stolthet från badrummet.