Två BC medlemmar bodde på Clarion och lämnade hotellet 4.45agehall skrev:Attans - vi måste precis ha missat varandra. Jag vaknade i 1114 på Clarion ungefär vid den tiden.Klicka för att utvidga...
Två BC medlemmar bodde på Clarion och lämnade hotellet 4.45agehall skrev:Attans - vi måste precis ha missat varandra. Jag vaknade i 1114 på Clarion ungefär vid den tiden.Klicka för att utvidga...
Hur var Rayong för övrigt?gnisten skrev:Visa bifogad bild 58749Novotel Rim Pae beach, RayongHelt ok. Plus för att det finns egg station vid frukosten. Lite minus för att Wifi inte är helt pålitligt.Klicka för att utvidga...
Ah, jag gick först 0515 eller så.011430121 skrev:Två BC medlemmar bodde på Clarion och lämnade hotellet 4.45Klicka för att utvidga...
Riktigt bra hotell (förutom utsikten...)Agö skrev:At Six, Stockholm.Klicka för att utvidga...
Första tjänsteresan efter föräldraledighet och man hamnar på detta skräpställe. Nej, återgång till dagsresor å det snaraste.Lounge Lizard skrev:Riktigt bra hotell (förutom utsikten...)Klicka för att utvidga...
Jaså? Jag tycker det tillhör ett av de bättre i Stockholm.Agö skrev:Första tjänsteresan efter föräldraledighet och man hamnar på detta skräpställe. Nej, återgång till dagsresor å det snaraste.Klicka för att utvidga...
Vilken biljett har du löst? Saknar en riktig recension av Eurostar Business Premier, inklusive lounge.peng skrev:St Pancras Renaissance Hotel London. Nu blir det Eurostar till Paris.Visa bifogad bild 79150Klicka för att utvidga...