Main Palace Hotel på Sicilien
toer00 Medlem 19 Juli 2018 #2 904 Så var man äntligen här i Marseille...efter 19 timmars resa... med flyg i Europa... Men Sofitel Vieux Port inte gå av för hackor har jag hört...?? Och utsikten från rummet, ”magnifique” Allez les Bleu...
Så var man äntligen här i Marseille...efter 19 timmars resa... med flyg i Europa... Men Sofitel Vieux Port inte gå av för hackor har jag hört...?? Och utsikten från rummet, ”magnifique” Allez les Bleu...
Mattias Holmén Medlem 20 Juli 2018 #2 909 eevizz skrev: Visa bifogad bild 77970 Utsikt från Höga Kusten hotellet Klicka för att utvidga... Förväntade mig en bild på rökpelaren vid horisonten mot det södra brofästet
eevizz skrev: Visa bifogad bild 77970 Utsikt från Höga Kusten hotellet Klicka för att utvidga... Förväntade mig en bild på rökpelaren vid horisonten mot det södra brofästet
Onelifetolive Medlem 20 Juli 2018 #2 910 Clarion Collection Hotel Wellington (originalbilden är åt rätt håll...) Radisson Blu Sky City Clarion Hotel Sign
Clarion Collection Hotel Wellington (originalbilden är åt rätt håll...) Radisson Blu Sky City Clarion Hotel Sign