Sofitel Manila rum 1040
O OttoWallen Medlem 5 Juni 2017 #1 644 Sjöfartshotellet. Utsikten från terassen är klart bättre än rummet.
Juraj Medlem 6 Juni 2017 #1 646 Scandic Visby, rum utan fönster (vilken inte var något problem då jag inte tillbringade mycket tid på rummet).
Scandic Visby, rum utan fönster (vilken inte var något problem då jag inte tillbringade mycket tid på rummet).
gjohansson Medlem 7 Juni 2017 #1 648 Kunde inte låta bli. Mitt stamhotell i Düsseldorf har visst bytt utemöbler. Verkar tufft för hotellindustrin i Tyskland
Kunde inte låta bli. Mitt stamhotell i Düsseldorf har visst bytt utemöbler. Verkar tufft för hotellindustrin i Tyskland
011430121 Medlem 7 Juni 2017 #1 650 gjohansson skrev: Kunde inte låta bli. Mitt stamhotell i Düsseldorf har visst bytt utemöbler. Verkar tufft för hotellindustrin i Tyskland Klicka för att utvidga... Det gäller att palla alla nymodigheter.
gjohansson skrev: Kunde inte låta bli. Mitt stamhotell i Düsseldorf har visst bytt utemöbler. Verkar tufft för hotellindustrin i Tyskland Klicka för att utvidga... Det gäller att palla alla nymodigheter.