Dagens utsikt är inte lika bra som den i går. Är det på Kumlabunkern du bor? ;)
Jönsson Medlem 6 April 2017 #1 511 FF#1 skrev: Dagens utsikt är inte lika bra som den i går. Klicka för att utvidga... Är det på Kumlabunkern du bor?
FF#1 skrev: Dagens utsikt är inte lika bra som den i går. Klicka för att utvidga... Är det på Kumlabunkern du bor?
F FF#1 Medlem 6 April 2017 #1 512 Jönsson skrev: Är det på Kumlabunkern du bor? Klicka för att utvidga... Man skulle kunna tro det. Eller ett tyskt högsäkerhetsfängelse...inlåst pga förargeväckande utseende.... Nä radisdon sky city, kom mitt i natten efter flygstrul, tog tacksamt emot vilket rum som helst bara det var bäddat med dunfria kuddar.
Jönsson skrev: Är det på Kumlabunkern du bor? Klicka för att utvidga... Man skulle kunna tro det. Eller ett tyskt högsäkerhetsfängelse...inlåst pga förargeväckande utseende.... Nä radisdon sky city, kom mitt i natten efter flygstrul, tog tacksamt emot vilket rum som helst bara det var bäddat med dunfria kuddar.
Onelifetolive Medlem 6 April 2017 #1 513 Utsikten från mitt rum på hotell Högland i Nässjö. Ett ganska trevligt hotell förvisso, men med 80 nätter inplanerade fram till september är det väldigt irriterande att det inte hör till någon trevlig kedja, där man kan samla poäng.
Utsikten från mitt rum på hotell Högland i Nässjö. Ett ganska trevligt hotell förvisso, men med 80 nätter inplanerade fram till september är det väldigt irriterande att det inte hör till någon trevlig kedja, där man kan samla poäng.
M mry Medlem 7 April 2017 #1 514 Utsikt från Hilton Union Square i San Fransisco när jag bodde på våning 43.
M mry Medlem 9 April 2017 #1 518 Sir Karlsson skrev: Westin Union Square San Francisco Klicka för att utvidga... Det är det hotellet man ser nära till vänster på min bild från Hilton va? Min bild är tagen åt öster och din mer mot norr väl?
Sir Karlsson skrev: Westin Union Square San Francisco Klicka för att utvidga... Det är det hotellet man ser nära till vänster på min bild från Hilton va? Min bild är tagen åt öster och din mer mot norr väl?
B bhen Medlem 9 April 2017 #1 519 Sofitel Hyland i Shanghai 30e våningen Attachments IMG_0312.JPG 130,1 KB · Visningar: 230
rosenstam Medlem 9 April 2017 #1 520 Southernmost Beach Resort, Key West strax efter solen har gått ned och alla tuppar har tystnat.