Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

0757a304e37303cfc27f432ae42bb0b8.jpg

Om man lyfter blicken från motorvägarna och håller för öronen så har man en fin och tyst utsikt från Doubletree Crystal city i Washington DC :)

Bra flygspaning på DCA där!

Hilton Garden Inn Times Square i New York rum 1414, blir tydligen dubbla grundpoäng där för att resturangen är under ombyggnad och ingen frukost kommer att serveras.
Tre nätter i NYC och det kommer att bli tre olika Hilton för att försöka nå HHD även i år.

Hilton Garden Inn Times Square i New York rum 1414, blir tydligen dubbla grundpoäng där för att resturangen är under ombyggnad och ingen frukost kommer att serveras.
Tre nätter i NYC och det kommer att bli tre olika Hilton för att försöka nå HHD även i år.
Lite OT men hur var hotellet i övrigt? Har några nätter bokade där nästa vecka.

Lite OT men hur var hotellet i övrigt? Har några nätter bokade där nästa vecka.
Det är OK, läget är bra om man vill vara i smeten.
Jag fick en uppgradering sa de vid incheckningen men vet inte vad skillnaden är mot det jag bokade.
Igår var det värmerekord sedan 1985 i februari,det var ca 16 grader och idag blir det runt 14 grader, till kvällen så bli det åska och nästa helg så blir det minusgrader.
Hoppas du får en trevlig vistelse i New York.

Det är OK, läget är bra om man vill vara i smeten.
Jag fick en uppgradering sa de vid incheckningen men vet inte vad skillnaden är mot det jag bokade.
Igår var det värmerekord sedan 1985 i februari,det var ca 16 grader och idag blir det runt 14 grader, till kvällen så bli det åska och nästa helg så blir det minusgrader.
Hoppas du får en trevlig vistelse i New York.
Tack för det! Fantastiskt med plus 16, prognosen för mig pekar på 2-3...

Toppen