Från rummet Pullman HoChiMinhCity
Naga Medlem 21 November 2015 #151 Från rummet Pullman HoChiMinhCity Attachments ImageUploadedByTapatalk1448077782.245115.jpg 91,9 KB · Visningar: 229
Dr. Miles Expert 21 November 2015 #152 David skrev: 25F på JW Marriott Chongqing. Inte helt oväntat lite disigt. Klicka för att utvidga... Byggnaden längst fram, är det Hanging gardens of Chongqing?
David skrev: 25F på JW Marriott Chongqing. Inte helt oväntat lite disigt. Klicka för att utvidga... Byggnaden längst fram, är det Hanging gardens of Chongqing?
S sepbemi Medlem 21 November 2015 #153 Regnigt, ursäkta, snöigt London (utsikt från Shangri-La The Shard)
K Kalle Andersson Medlem 21 November 2015 #154 Tea Trails, Sri Lanka. Summerville house. Frukostvyn. Lite mörk bild, men jag får skylla på att den är tagen med mobilen.
Tea Trails, Sri Lanka. Summerville house. Frukostvyn. Lite mörk bild, men jag får skylla på att den är tagen med mobilen.
M@GNÜS Medlem 21 November 2015 #155 DoubleTree by Hilton Hyde Park... Snö i morse men nu börjar det ordna upp sig.
mha321 Medlem 22 November 2015 #156 Marriott marquis i San Francisco. Trevlig utsikt i två riktningar från hörnrum, men de behöver definitiv ta och tvätta fönstren. Men jag ska definitivt inte klaga. $139 i downtown SF och mycket trevligt hotell.
Marriott marquis i San Francisco. Trevlig utsikt i två riktningar från hörnrum, men de behöver definitiv ta och tvätta fönstren. Men jag ska definitivt inte klaga. $139 i downtown SF och mycket trevligt hotell.
IPC_Mataveri Medlem 22 November 2015 #159 Sand's Marina Bay i Singapore. Våning 42 med utsikt in mot staden. Poolen på våning 57.
Vaniljvodka Medlem 22 November 2015 #160 17:e våningen på Thompson Chicago. Original Pancake House, Lou Malnati's Pizzeria, Tavern on Rush, Carmine's och Gibson's Steakhouse precis runt hörnet. Helt klart ett av de bästa hotellen jag bott på i USA. Med en dusch att dö för.
17:e våningen på Thompson Chicago. Original Pancake House, Lou Malnati's Pizzeria, Tavern on Rush, Carmine's och Gibson's Steakhouse precis runt hörnet. Helt klart ett av de bästa hotellen jag bott på i USA. Med en dusch att dö för.