Rickard_O
Medlem
Blev besviken på hur man blev bemött/behandlad.Nu blir jag nyfiken, har två ankomster till hotellet i sommar, vad gör dig besviken?
Jag har gillat Hilton Tallin.
För att göra en lång historia kort, hade två separata bokningar en som diamond och en gratisnatt via hotels.
Jag är fullt medveten om att vi inte hade samma förmåner andra natten som den första, ingenting jag ens kommer försöka påverka att få förmånerna natt två utan går bara vidare i livet, vill hotellet va lite generösa och bjuda på perks’en natt två hade man blivit jätteglad och ser det som en bonus!
Problemet ligger i att nyckelkortet bara är aktiverat ett dygn som om man vore en tjuv som tänkt försöka smita in i loungen dag två.
Att inte bli meddelad om detta renderade i att man stod som ett jävla fån i badrock med en skrikande bebis i famnen och får inte upp dörren på rummet.
Nu hade vi tur att det stod en städerska i närheten som släppte in min sambo och son och jag fick gå ner i repan i enbart badrock för att återaktivera kortet.
Tycker det är risigt att inte informera om i förväg att kortet bara är aktiverat fram till 12:00 nästa dag.
Hade noll krav på uppgraderingar eller förmåner för varken natt ett eller två.
Checkade in på Hilton i Helsingfors idag, jättetrevlig kille i repan som informerade om i förväg att dom kanske behöver göra nya nycklar för sista natten.
Perfekt hanterat, jag är förberedd och redo för det då att jag behöver smita ner och prata med dom då!
Jag vill bara veta i förväg om jag klassas som potentiell tjuv eller inte!
Vill inte ha förmåner jag inte är berättigad till, för jag uppskattar när saker och ting följs till punkt och pricka för att hålla nere rörelser i lounger.