DoubleTree by Hilton Rotterdam Centre. Utsikt över Erasmusbron :).
Vallfardaren Medlem Idag kl 09:16 #11 924 En bild från Hotel Icon i Hong Kong där jag ofrivilligt fastnat längre än planerat pga tyfon
jerixon Medlem Idag kl 09:38 #11 925 Sure Hotel by BW Älvsjö Gamla Comfort Hotel 670kr med Parkering en natt är kanon, sängen var skön och frukosten OK. Enkelt att ta sig kommunalt runt stan.
Sure Hotel by BW Älvsjö Gamla Comfort Hotel 670kr med Parkering en natt är kanon, sängen var skön och frukosten OK. Enkelt att ta sig kommunalt runt stan.
Gus Medlem Idag kl 11:44 #11 926 Vallfardaren skrev: En bild från Hotel Icon i Hong Kong där jag ofrivilligt fastnat längre än planerat pga tyfon Klicka för att utvidga... Där bodde jag för cirka 10 år sedan. Väldigt trevligt ställe vill jag minnas. Har de fortfarande någons slags lounge med godsaker?
Vallfardaren skrev: En bild från Hotel Icon i Hong Kong där jag ofrivilligt fastnat längre än planerat pga tyfon Klicka för att utvidga... Där bodde jag för cirka 10 år sedan. Väldigt trevligt ställe vill jag minnas. Har de fortfarande någons slags lounge med godsaker?
Vallfardaren Medlem Idag kl 11:48 #11 927 Gus skrev: Där bodde jag för cirka 10 år sedan. Väldigt trevligt ställe vill jag minnas. Har de fortfarande någons slags lounge med godsaker? Klicka för att utvidga... Supertrevligt och framförallt prisvärt för 5-stjärnigt. Jadå på plan 9!
Gus skrev: Där bodde jag för cirka 10 år sedan. Väldigt trevligt ställe vill jag minnas. Har de fortfarande någons slags lounge med godsaker? Klicka för att utvidga... Supertrevligt och framförallt prisvärt för 5-stjärnigt. Jadå på plan 9!