Ja du där var det mycket kul som inte nått pressenExklusiva Skara Stadshotell, jag har nog snart bränt av alla rum I superior kategorin. Utsikt mot gamla disco delen denna gång. Har många sköna historier att berätta om vad som pågick där med olika artister under 90 talet och början på 2000.
Det var grymt kul att jobba som nattportier på helgerna. Även när det inte var disco och uppträdanden. Det var ju alltid massa artister som var i stan för att spela in musik på den tiden.Ja du där var det mycket kul som inte nått pressen
Då kanske du känner Otto?Det var grymt kul att jobba som nattportier på helgerna. Även när det inte var disco och uppträdanden. Det var ju alltid massa artister som var i stan för att spela in musik på den tiden.
Jajjemän. Han kommer jag ihåg. Jag var ju den som inte var anställd utan jobbade med allt möjligt på helgerna när det behövdes extra personal då jag pluggade. Min bästa polare idag är han som satt ordinare i repan på natten. När jag flyttade till stockholm 1997 så hjälpte jag till på massa kändisevent och middagar med kärngänget. Skippade dock att dra runtvärlden på olika paviljonger och events då jag hade ett riktigt jobb att sköta. LolDå kanske du känner Otto?
Därifrån har jag hasat mig nedför på längdskidor under slutet av det glada -80 när jag jobbade som längdåkningslärare i trakten. Folk tittade lite konstigt när jag klev in i en av kabinbanorna upp till toppenInget hotell, däremot en restaurang och en utsikt, som få hotell kan uppvisa:
Visa bifogad bild 169055
Piz Nair, 3077 m öh på husberget till St.Moritz Schweiz.
Visa bifogad bild 169057