Radisson Blu Hamburg, rum 2408. Utsikt mot Alster-sjöarna och city.
rsimon Medlem Idag kl 17:00 #11 681 Radisson Blu Hamburg, rum 2408. Utsikt mot Alster-sjöarna och city.
Diamond-in-the-ruff Medlem 44 minuter sedan #11 683 Jobbet bokade stuga på Ursands Camping istället för hotell.
mackan33 Medlem 22 minuter sedan #11 684 Radisson Kaunas. Rum 2001, utsikten lika härlig som insikten.
rsimon Medlem 19 minuter sedan #11 685 Diamond-in-the-ruff skrev: Jobbet bokade stuga på Ursands Camping istället för hotell. Visa bifogad bild 167643 Klicka för att utvidga... Bert Karlsson är väl verkställande direktör där om jag minns rätt.
Diamond-in-the-ruff skrev: Jobbet bokade stuga på Ursands Camping istället för hotell. Visa bifogad bild 167643 Klicka för att utvidga... Bert Karlsson är väl verkställande direktör där om jag minns rätt.
Diamond-in-the-ruff Medlem 11 minuter sedan #11 686 rsimon skrev: Bert Karlsson är väl verkställande direktör där om jag minns rätt. Klicka för att utvidga... Fick tillfälle att träffa Bert under vistelsen. Hans barn driver campingen.
rsimon skrev: Bert Karlsson är väl verkställande direktör där om jag minns rätt. Klicka för att utvidga... Fick tillfälle att träffa Bert under vistelsen. Hans barn driver campingen.