InterContinental Budapest
rsimon Medlem 6 Juni 2025 #11 442 Vatten skrev: InterContinental Budapest Visa bifogad bild 165597 Klicka för att utvidga... Du har nära att kasta dig i en svalkande, ström flod… Jag lämnade i förmiddags. Ha det så bra i Puszta-hettan.
Vatten skrev: InterContinental Budapest Visa bifogad bild 165597 Klicka för att utvidga... Du har nära att kasta dig i en svalkande, ström flod… Jag lämnade i förmiddags. Ha det så bra i Puszta-hettan.
Rickard_O Medlem 6 Juni 2025 #11 444 Prize by Radisson Hamburg St Pauli bjuder på magnifik utsikt! 50m runt hörnet till Reeperbahn
C Celbe Medlem 7 Juni 2025 #11 445 Rum 444 på Radisson Blu i Krakow. Rymligt standardrum duger bra för denna helg.
Diamond-in-the-ruff Medlem 9 Juni 2025 #11 449 Dream Hollywood, våning 7. Uppgraderad till 1 King Studio Suite Platinum, mot öster. Trevligt rum, men jag saknar västligt läge mot solnedgången. Hotellet är helt fullbokat.
Dream Hollywood, våning 7. Uppgraderad till 1 King Studio Suite Platinum, mot öster. Trevligt rum, men jag saknar västligt läge mot solnedgången. Hotellet är helt fullbokat.
jerixon Medlem 10 Juni 2025 #11 450 Apartments Becky - Sukośan Krotatien Egen utgång till den steniga stranden nedanför som är rätt schysst!
Apartments Becky - Sukośan Krotatien Egen utgång till den steniga stranden nedanför som är rätt schysst!