Divi AI Aruba
Jannes Medlem Torsdag kl 07:48 #11 323 011430121 skrev: Helsingfors Hilton Strand rum 636 Visa bifogad bild 164507 Klicka för att utvidga... Glada Vappen!
011430121 skrev: Helsingfors Hilton Strand rum 636 Visa bifogad bild 164507 Klicka för att utvidga... Glada Vappen!
tidyverse Medlem Igår kl 02:14 #11 325 Hälsningar från Natchez Grand Hotel, Natchez, Mississippi. Jag hade inte bokat det, men fick ett av de få rummen med balkong och utsikt över The Mighty Mississippi. Man tackar.
Hälsningar från Natchez Grand Hotel, Natchez, Mississippi. Jag hade inte bokat det, men fick ett av de få rummen med balkong och utsikt över The Mighty Mississippi. Man tackar.
011430121 Medlem Igår kl 03:46 #11 326 Jannes skrev: Glada Vappen! Klicka för att utvidga... Det var mycket folk i stan, personligen hade jag ingen aning om detta firande.
Jannes skrev: Glada Vappen! Klicka för att utvidga... Det var mycket folk i stan, personligen hade jag ingen aning om detta firande.
intuition Medlem Igår kl 23:03 #11 327 Double Tree, Boston Bayside Det är inte alltid "bay-view" sidan på ett hotell är den bästa... Men en del snygga inflygningar till Logan airport, landningar från söder både LH och BA A380. Och en delta som gjorde go-around riktigt sent. Och starter söderut i åskväder med skarp gir österut direkt efter start, visade magen innan de försvann in i molnen.
Double Tree, Boston Bayside Det är inte alltid "bay-view" sidan på ett hotell är den bästa... Men en del snygga inflygningar till Logan airport, landningar från söder både LH och BA A380. Och en delta som gjorde go-around riktigt sent. Och starter söderut i åskväder med skarp gir österut direkt efter start, visade magen innan de försvann in i molnen.