Posta din utsikt! (Hotell)

God morgon från Clarion Hotel The Pier, Göteborg

//uploads.tapatalk-cdn.com/20241103/55a296308caab075ad652b5acfdcd9c3.jpg

Mango House Seychellerna.

img_9660-jpeg.158779

Hilton Garden inn El segundo LAX

https://www.businessclass.com/forum/attachments/img20241101171713-jpg.158783/

Byggjobbarna kom kl 7 på morgonen. Inte för att jobba utan för att köra demonstration då de uppenbarligen hade fått jobb men inte kontrakt/lön. ("Uno dos tres quatro, nånting nånting sin contrato") med en ljudnivå på par med ett juste Mardi Gras .

Nu är jag ju för strejkrätt, men kl 7 en lördag var det lite ont om beslutsfattare att påverka.

intuition skrev:Hilton Garden inn El segundo LAXVisa bifogad bild 158783Byggjobbarna kom kl 7 på morgonen. Inte för att jobba utan för att köra demonstration då de uppenbarligen hade fått jobb men inte kontrakt/lön. ("Uno dos tres quatro, nånting nånting sin contrato") med en ljudnivå på par med ett juste Mardi Gras .Nu är jag ju för strejkrätt, men kl 7 en lördag var det lite ont om beslutsfattare att påverka.Klicka för att utvidga...
Tanken är väl att beslutsfattare lyssnar på pissed-off turister som fått sin morgonsömn avbruten…

För ett par dagar sedan.. första kvällen på Hampton by Hilton Antwerp Central Station rum 414.

Det brukar inte vara en större hit att bo nära centralstationer, men det var inte så illa här. Nära till allt och inte såå skumt utanför som det skulle kunna vara.

img_3652_mindre-jpg.158812

Hilton Curio Central Station Memphis rum 417

Ett verkligen annorlunda hotell ligger i en gammal stationsbyggnad från 1914

Mycket på hotellet är runt musik, varje kväll spelar en DJ musik i baren ( gamla väntsalen) ocg väljer från de 3500 LP skivorna.

Har ni vägarna förbi tycker jag att ett besök/vistelse är värt.

Ena väggen i receptionen är fylld med högtalare, ett måste för de som vill höra skillnader på de olika hötalarnas transient återgivning .

img_0961-jpeg.158841

img_0960-jpeg.158842

Back