Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

lillemannen

Medlem
Pullman Doha West Bay. Qatar
Uppgraderad till hörnrum #2202 Kallt som fan i rummet fast AC:n avstängd.
 

Attachments

  • 54C8025D-EF4E-4DCB-BC76-BDF1CB3FEE70.jpeg
    54C8025D-EF4E-4DCB-BC76-BDF1CB3FEE70.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 54

henrik l

Medlem
Bokade precis ROS till en kommande resa. Det var några år sedan vi bodde där. Favoriten, Sheraton Grande har blivit så pass mycket dyrare att det kan vara värt att kika på lite andra alternativ. Vad är det du gillar bäst med Sheraton vid floden?
Jag är ju lite biased eftersom jag är lifetime platinum. Men för den som inte har platinum, nu är smaken olika, så tycker jag om deras garden pool och att alla rum har utsikt mot floden. Loungen har ett bra utbud på kvällen, man får en schyst middag där och det är ganska trevligt att sitta och kolla på floden med båtarna. Däremot är dom lite snåla med att uppgradera.

En annan fördel, men den är nog specifik för mig. Jag brukar ha en del möten på Chulalongkorn university, på 5 min med motorcykeltaxi är man till Sam Yan (Metro station), sedan har jag 7-8 minuters promenad dit jag ska. Däremot om man ska tillbaka till hotellet vid 6-tiden på kvällen från Sam Yan, är det ett h-e att få tag på taxi, om man inte vill ta motorbike-taxi.
 

Per N

Medlem
Jag är ju lite biased eftersom jag är lifetime platinum. Men för den som inte har platinum, nu är smaken olika, så tycker jag om deras garden pool och att alla rum har utsikt mot floden. Loungen har ett bra utbud på kvällen, man får en schyst middag där och det är ganska trevligt att sitta och kolla på floden med båtarna. Däremot är dom lite snåla med att uppgradera.

En annan fördel, men den är nog specifik för mig. Jag brukar ha en del möten på Chulalongkorn university, på 5 min med motorcykeltaxi är man till Sam Yan (Metro station), sedan har jag 7-8 minuters promenad dit jag ska. Däremot om man ska tillbaka till hotellet vid 6-tiden på kvällen från Sam Yan, är det ett h-e att få tag på taxi, om man inte vill ta motorbike-taxi.
Tackar, jag blir också lifetime vid årsskiftet. Håller med om floden som ger liv och känsla av att bara se på allt som händer där. Blir kul att testa igen.
 

Kris

Medlem
Är det där väst eller öst på innergården? Jag har nog bara fått rum som vätter mot Vesterbrogade där.
En av V-Bronx (aka Vesterbro) största gårdar. Det gömmer sig många fantastiska pärlor bakom fasaderna här. Finns då och då guidade turer på samma tema. Vissa kombinerade med en rullvagn från Mikkeller :)
 
Toppen