Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

Ricci

Medlem
Beställde ett rum med utsikt över landningsbanan på Radisson ARN som jag brukar ha och kolla på flygen.
Någon i personalen tyckte jag skulle ha ett större rum och kolla på Stockholms taxibilar...dvs "upgrade"...
20231111_101101[1].jpg
 

Doctor-X

Medlem
IMG_4838.jpeg


Clarion Collection Hotel Kompaniet, Nyköping

Fick checka in 11:45, grymt! Som vanligt en flaska vatten och en påse godis som välkomstgåva. Fick rummet en våning under det jag annars brukar bo i som har en ny soffa, som faktiskt såg riktigt trevlig ut (inredningen i själva rummen på detta hotell är annars rätt slitna, så kul att de börjat uppdatera lite). Minus med detta rummet var badkar istället för dusch. Fanns fika redan vid kl 12, så passade på innan jobbet drog igång vid kl 13.
 

sembl

Medlem
Hilton Berlin rum 2011, slapp utsikten mot innergården denna gång, uppgraderad till Dome View och där ingår en stor byggarbetsplats.
Du är oftare i Berlin än Berlinarna själva. Love it.

Kommer det någon top 5 lista kanske med restauranger i området? Min fru älskar ju Ritter sport butiken två kvarter bort även om Rausch bredvid har finare choklad.
 

Bruset

Medlem
Visa bifogad bild 147691

Clarion Collection Hotel Kompaniet, Nyköping

Fick checka in 11:45, grymt! Som vanligt en flaska vatten och en påse godis som välkomstgåva. Fick rummet en våning under det jag annars brukar bo i som har en ny soffa, som faktiskt såg riktigt trevlig ut (inredningen i själva rummen på detta hotell är annars rätt slitna, så kul att de börjat uppdatera lite). Minus med detta rummet var badkar istället för dusch. Fanns fika redan vid kl 12, så passade på innan jobbet drog igång vid kl 13.
Tack för en liten recension av hotellet. Har alltid undrat hur det är på insidan. Inte så ofta jag tar in på hotell där jag bor.
 
Toppen