Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

Flood

Medlem
IMG_20230801_132304_8.jpg


Hampton Inn Kansas City-Airport, Missouri. Sista hotellutsikten efter en lång och trevlig roadtrip. I natt blir utsikten över Atlanten.
 

ssh9721

Medlem
Nån vecka gammal bild, har tidigare delat vi bodde granne med flygplatsen på Samos. Sista dagen på resan sa jag till frun att kan vi inte bara kika på Aten-planet som just skulle starta. Hon delar inte intresset så värst men gick med på det, dock tog det lite tid. Anledningen visade sig vara en helikopter på väg att landa, som följde landningsbanan och sedan skulle svänga vänster in längs taxibana (eller avfart snarare).

Då såg vi hur den började rotera och uppföra sig oroligt varpå jag sa tull frun att det där inte ser bra ut, funderade på att ta upp telefonen men det hann jag inte förrän den kraschlandade precis vid landningsbanan. 5 personer ombord, lyckligtvis bara lindriga skador, kunde sedan läsa mer om olyckan här: https://www.aviation24.be/airports/...pilot-and-suspends-operations-at-the-airport/

Inte hjälpte det direkt för fruns flygrädsla, tre veckor hade allt gått bra förutom en dubbel go-around första dagen, så det kändes som om det hade släppt lite, får se hur nästa resa blir..

20230728_2.jpg


20230728_1.jpg


.
 

MartinH

Medlem
Man vet aldrig när andan faller på! Men det dröjer nog.
Blev så nyfiken på din roadtrip, så har hjälpt dig lite på vägen :p
Tog Hiltonpoängen slut sista veckan?

Hilton Garden Inn Chicago O'Hare
Hampton Inn Kansas City Airport, Missouri
Hampton Inn Kansas City-Merriam, Kansas
Hilton Garden Inn Topeka, Kansas
Hampton Inn Wichita-East, Kansas
Hilton Garden Inn Salina, Kansas
Hampton Inn Hays-North of I-70, Kansas
Hampton Inn & Suites Dodge City, Kansas
Hampton Inn Colby, Kansas
DoubleTree by Hilton Denver Central Park, Colorado
Hilton Garden Inn Fort Collins, Colorado
Hampton Inn Sidney, Nebraska
Hampton Inn Hastings, Nebraska
SureStay by Best Western Lincoln, Nebraska
Motel 6 Lincoln, Nebraska
New Victorian Inn & Suites, Omaha, Nebraska
Econo Lodge Inn & Suites I-35 at Shawnee Mission, Overland Park, Kansas
Hampton Inn Kansas City-Airport, Missouri

screenshot-www.google.se-2023.08.04-11_57_47.png
 
Toppen