Tonton
Medlem
Merusaka, Bali. Spring!!! Bo inte här. Vi drog efter två nätter. Så dåligt var det.
Visa bifogad bild 137397
Flyttar rakt in på Hilton?
Merusaka, Bali. Spring!!! Bo inte här. Vi drog efter två nätter. Så dåligt var det.
Visa bifogad bild 137397
Nopp, kände att vi behövde något som vi kunde stå ut med så det blev Intercontinental Bali Resort som är grymt hittills. Speciellt när jag kom på att du kan köpa Ambassadeur status för 200$ så det blev uppgradering etc. Du och jag har dessutom hyfsat bra leisure corporate rate på IHG.Flyttar rakt in på Hilton?
Hamnade ni på nyrenoverade Club annexet?Nopp, kände att vi behövde något som vi kunde stå ut med så det blev Intercontinental Bali Resort som är grymt hittills. Speciellt när jag kom på att du kan köpa Ambassadeur status för 200$ så det blev uppgradering etc. Du och jag har dessutom hyfsat bra leisure corporate rate på IHG.
Hmm… tror inte det då vi har ett classic rum men bara tillgång till Sangiraya lounge och inte till Club loungen. Vi har ett rum i en av mittenflygelarna så clubpoolen på ena sidan och den vanliga poolen på andra sidan.Hamnade ni på nyrenoverade Club annexet?
Inte fel det heller...Hmm… tror inte det då vi har ett classic rum men bara tillgång till Sangiraya lounge och inte till Club loungen. Vi har ett rum i en av mittenflygelarna så clubpoolen på ena sidan och den vanliga poolen på andra sidan.
Hilton Olympia London rum 303 som vanligt har jag inte tilldelas ett rum med den bästa utsikten.
Tror att @fcx som har fått ett rum betydligt högre upp har trevligare utsikt
Visa bifogad bild 137524.