OT: @BjörnL, Vad tycker du om hotellet? Har funderat på den ett par gånger.BjörnL skrev:Då har man förflyttat sig till andra hotellet i New York, Hyatt Centric Times Square.Klicka för att utvidga...
Diamond-in-the-ruff skrev:OT:@BjörnL, Vad tycker du om hotellet? Har funderat på den ett par gånger.Klicka för att utvidga...
Diamond-in-the-ruff skrev:OT:@BjörnL, Vad tycker du om hotellet? Har funderat på den ett par gånger.Klicka för att utvidga...
Hur var det?Diamond-in-the-ruff skrev:Hotel Gästis, Varberg.Det är lugnt in mot gårdenVisa bifogad bild 133200Klicka för att utvidga...
@GolfkillenGolfkillen skrev:Hur var det?Klicka för att utvidga...
Jag känner väl till hotellet, tänkte mest hur din vistelse var!Diamond-in-the-ruff skrev:@GolfkillenAlla rum är olika, många är toppen, dock är några mindre kul. Hemtrevligt med många böcker att låna och läsa. Leninbadet i källaren är ett plus. Takterrassen är skön, men ingen utsikt.Frukosten duger gott för min del.Klicka för att utvidga...
Vistelsen var bra. Inget direkt att klaga på.Golfkillen skrev:Jag känner väl till hotellet, tänkte mest hur din vistelse var!Klicka för att utvidga...