Conrad Shanghai.
D Dreamliner Medlem 28 Oktober 2023 #9 451 Conrad Shanghai. Attachments IMG_5427.jpeg 44,3 KB · Visningar: 101
Nikje Medlem 28 Oktober 2023 #9 452 Gomorron från 34:e våningen Hyatt Regency San Francisco Downtown Soma. Lovande hotell med troligen bästa frukostbuffén vi ätit i USA (fick vouchers t o m till tonåringarna eftersom vi bokat rum med Club-access, statuslös). Alcatraz skymtar i fjärran. Igår kväll: Last edited: 28 Oktober 2023
Gomorron från 34:e våningen Hyatt Regency San Francisco Downtown Soma. Lovande hotell med troligen bästa frukostbuffén vi ätit i USA (fick vouchers t o m till tonåringarna eftersom vi bokat rum med Club-access, statuslös). Alcatraz skymtar i fjärran. Igår kväll:
Ricci Medlem 29 Oktober 2023 #9 456 jerixon skrev: Bad Hilton Barcelona Visa bifogad bild 147277 Klicka för att utvidga... Det såg ju trevligt ut, hur/varför hamnade jag på fethilton?
jerixon skrev: Bad Hilton Barcelona Visa bifogad bild 147277 Klicka för att utvidga... Det såg ju trevligt ut, hur/varför hamnade jag på fethilton?
jerixon Medlem 29 Oktober 2023 #9 457 Mycket trevligt måste jag säga. Men lite för mkt amerikanska kryssningsturisyer i loungen. Dock najs utsikt för frukost där med. Ricci skrev: Det såg ju trevligt ut, hur/varför hamnade jag på fethilton? Klicka för att utvidga...
Mycket trevligt måste jag säga. Men lite för mkt amerikanska kryssningsturisyer i loungen. Dock najs utsikt för frukost där med. Ricci skrev: Det såg ju trevligt ut, hur/varför hamnade jag på fethilton? Klicka för att utvidga...
P Pellebobba Medlem 30 Oktober 2023 #9 458 Dagen efter Lukkakus återkomst till Milano, C-hotels Rubens. Helt ok hotell på gångavstånd till San Siro, ca 2 km
Dagen efter Lukkakus återkomst till Milano, C-hotels Rubens. Helt ok hotell på gångavstånd till San Siro, ca 2 km
D Dreamliner Medlem 31 Oktober 2023 #9 459 Wenzhou Queqing Courtyard by Marriot. Bra och nytt hotell. Solen står högt för att vara kl 7… Attachments IMG_2678.jpeg 59,6 KB · Visningar: 75